Sensacions

Aquestes són algunes de les mEves sensacions.

3.5.02

El dimarts a la tarda vaig baixar a Barna a buscar la furgo per 12twelve, una mica més i no arribo, i vaig aprofitar per veure a 90 Day Men al Magic. Ahir dimecres vam pujar a Figueres, 90 Day Men ja estaven sobre l´escenari provant so. Mentres proven 12twelve acompanyo als americans al hostal i sopo amb ells i la Janin al Dynamic. Hi ha una parella que ens miren. Ella és morgana, però no m´entero. Ni em passa pel cap, ¿o si? Diria que no. :)
Tornem a L´Embarraca´t i saludo a l´Agus i als No more lies que estàn sopant uns bocates amb 12twelve.
Plovia, però poc.
Mentres toquen No More Lies decidim reduïr el temps d´actuació dels grups, per si les mosques.
Plou, però la penya es mira i aplaudeix l´actuació intensa dels de Sant Feliu. Segueix plovent.
Una noia demana per l´Albert. :) La Morgui!!! Vaig cap allà i la saludo amb dos petons. Ve amb un amic.
Em fa molta ilusió conèixer a una clàssica de La Pizarra de Radio 3.
Per cert, un apunt. Primer va ser la leila (guapíssima, i molt simpàtica també), ara morgana, que és la segona noia que coneixo gràcies al foro de Radio 3. Queda dit.
Parlem uns minutets, i diu que marxa a Madrid a buscar feina.
A provar, a veure qué tal. La morgui, a part de guapa i simpàtica, és atrevida.
També em dona records de part del chalehuevo. I em pregunta com és que els 90 Day Men han arribat fins a Figueres. Li dic: Atzavara Club.
Lamentablement tinc pressa, em despedeixo, i me´n vaig.
M´oblido de convidar-la a passar al backstage. :(
12twelve presenten noves cançons que seran al disc compartit amb Ya Te Digo que publicarà Astro en breu.
En Juan (lazy) ens ajuda amb la taula i el concert sona impresionant.
El públic recompensa als de Barna amb aplaudiments merescuts. 12twelve están que se salen!!! ;)
90 Day Men han estat mirant el concert i fan molt bona cara. Em sembla que els ha agradat.
Hey Men!!! It´s your time.
Plou bastant. Abans de pujar a l´escenari els explico que potser ens diran que parem.
Ells però comencen a tocar I've Got Designs on You, i a mitja cançó arriba la Mar i em diu que han de parar que plou massa. :( Evidentment paren.
I així va anar, el concert de 90 Day Men a L´Embarraca´t de Figueres. Crec que ho recordaré tota la vida.
Eren uns paios debuti! Excel.lents músics amb un disc magnífic per presentar. Qué hi farem!!!
Avui tocaven a Lyon (França).
A Barna aquesta tarda, després de canviar l´oli al Panda, he anat a veure als avis que evidentment s´han posat molt contents de veure´m. Han fet tota mena de preguntes i jo els he explicat un munt de coses.
He sopat a casa amb els pares i ma germana. Com fa molts anys!!!
Ara fa una estona que he arribat a Girona de nou. Escolto a Sparklehorse i em fa sentir petit.
Aquesta nit també he tingut un mal karma emocional amb la leila via msn i la he borrat dels contactes.
No és res en concret que hagi fet o dit ella. És més aviat paranoia meva.
Un trip.petó.