Sensacions

Aquestes són algunes de les mEves sensacions.

12.7.04

Brother

Heu vist Brother? Què us sembla?
És que la vaig veure ahir en VHS, a casa.
Mola.

Demà quan estigui editat el nou tema afegiré l´enllaç.
Aquí mateix.
Però a hores d´ara, encara no existeix el meu missatge.
No ha estat editat.
girona.com va decidir fa uns mesos moderar els fòrums. Motiu? ... Algú molestava.
Avui he rebut, de fet avui només he llegit, un correu de la eSe.
L´he llançat sense contestar. He fet bé?
Jo diria que si.
Algú vol una samarreta?
Jo no.
Salutacions princesa, gràcies per llegir-mE.



També m´han donat records de part de la X, o de la Y grega o... de la Zeta?
freddy... Què prefereixes?
Els agraeixo molt el detall però ja els he dit als missatgers el que en pensava: HIPOCRESIA.

Cançó del dia, del mes, de l´any:
Negu Gorriak - Hipokrisiari Stop !

mE quedo con este trocito:
EN EL REINO DE LA HIPOCRESÍA
NO HAY LUGAR PARA LOS INOCENTES.

Hagan sitio. ¡Que voy!