Sensacions

Aquestes són algunes de les mEves sensacions.

3.9.08

Manca d'ètica professional

Acabo de deixar un missatge al fòrum d'Orella Activa que diu així:

mEntid@!
A la proposta original d'Orella Activa Sanjosex no hi figuraven detallats.
Bé, de fet era impossible!!! Perque eren en una altra proposta.
Era així la vostra proposta: tal i qual + grup català.
Ho sé perque li vaig anar a preguntar al responsable municipal després de la sorpresa que em vaig emportar al veure als Sanjosex finalment programats a la vostra nit. Després que BankRobber es posés en contacte amb mi i acordessim mutuament les condicions de l'actuació, només una promotora gironina va presentar als Sanjosex per La Copa 2007: fressa ent.
Una promotora que va rebre com a resposta del consistori: No, no ens interessa cap de les teves propostes. Ni els Sanjosex. Ho sento.
Deixa de dir bajanades doncs.
Per demagogia barata la que escampen aquest parell de cara culs per aquí amb el vostre vist-i-plau.
Cuideu-vos.

PD: Es una resposta al giuseppe que m'ha dit aixó:
"Escolta mentecato, ningú et va robar cap proposta, no busquis fantasmes allà on no n'hi ha. L'Ajuntament va acceptar una proposta, un dels grups dels quals apareixia en una altra proposta, però d'aquí a robar n'hi va un bon tros.
Ara si vols seguir queixant-te i fent demagògia molt de temps tu mateix"

Penjo aquí aquest parell de missatges, aquest debat, en previsió de que ben aviat ja no hi serà doncs l'esborraran. Imagino... Llàstima!!! Tan entenedora que m'havia quedat la resposta, oi?
:)
Ciutat florida!!!

Etiquetes de comentaris: ,