Sensacions

Aquestes són algunes de les mEves sensacions.

25.9.08

Pobres

Pobres.
Aquests són la mEna de tema musicals a tractar en el fòrum d'Orella Activa:

.. un fòrum d'un programa de ràdio que no escolta ni la mama del posa-compacts, obert a tothom.. ui, no!!

un fòrum on et trobaras...

"Información

Los administradores han prohibido la inscripción de nuevos miembros"

!!!!!!!!!!!!


JAJAJAJAJAJAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAJAAJAJAJAJAAAA!!!
JAJAJAJAJAJAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAJAAJAJAJAJAAAA!!!
JAJAJAJAJAJAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAJAAJAJAJAJAAAA!!!

mEntecortO, has muntat un fòrum que ningú pot dir res? jajajajajJAAJAJAJAJAJA, aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, aixó és la llet, jajajajajaajajajajAJAJAJAJAJAAJjajajajaja!!!!!

Que tens por de que la gent pugui exercir el seu dret a la llibertat d'expressió? Aixó no es "coartar la llibertat" dels demés? jajajajajajaajJAJAJAJAJAJAAJAJJAJAJAAA, aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii que bona aquesta, jajajaja, t'has ben superat!!!!

i ja saps.. què em faries que em cagaria davant teu?

Tornar a dalt


iaio
Site Admin


Registrat: 25 Abr 2008
Missatges: 820

Publicat: Dc Set 24, 2008 5:16 pm Assumpte:

--------------------------------------------------------------------------------

jajajajajajajajajajajajajjjjajjjajajajajajajajajajjajajajajajaja
Aquest nano està fatal!!!
Em preocupa perque es la meva joguina preferida i tinc por de que es trenqui jajajajajajaajjajajjajajajajajajajajjaja
Un forum que xapa ell mateix!!! jajajajajajaajajajajjjajaajaj
ja t'imagines que deu pasar, oi?
Deu estar cagat de que si la penya es doni d'alta estem nosaltres pel mig prenent-li el pel jajajajajajajjajajajajajajajajajaja
I això que no fem ni pessigolles!!! I el paio està desquiciat perdut jajajajajajajjajajajjaajajaajajajajajajja

Tornar a dalt


iaio
Site Admin


Registrat: 25 Abr 2008
Missatges: 820

Publicat: Dc Set 24, 2008 5:18 pm Assumpte:

--------------------------------------------------------------------------------

O l'altre opció es que això sigui el primer pas abans de tancar-lo jajajajajajajaajjajajajajajajja
Sou uns F d P!!! uns nazis, uns caracu-ls, malalts..... però "no em feu pessigolles" jajajajajajjajajajajajajajjaaajaja
Avui en dia, res del que vol fer ho fa sense pensar amb nosaltres jajajajajjajajajaajajajajajajajajajajajajajajaa

Etiquetes de comentaris: , ,