Sensacions

Aquestes són algunes de les mEves sensacions.

10.3.10

La pubilla del Sonic Club

Aixó em va passar ara fa uns dies via facebook:

Ella em diu:
No sé pq tant d'odi contra els dj's, els teus escarnis al projecte del sonic i la teva manera de mostrar la teva opinió em fa senzillament llàstima per tota la ràbia que porten dins. Crec q la gent que esta darrera aquest projecte mai t'ha atacat, ni a tú ni als teus projectes com tu ara estas fent amb un sarcasme estúpid i de dat pel sac. Que sapigues que parlo jo, l'Axxx Fxxxxxxx aka Axxxx Hxxx al facebook i que t'escric pq fa dies q segueixo els teus comentaris i tenia ganes de dir-te el que penso, com fas tu que dius el que penses, doncs jo també i si com que veig que vas d'home curat d'espants, de reeivindicador i dipositàri de l'autèntic rock i ves a saber quantes coses més, que sapigués que me la sua completament si t'ho agafes malament o si te la sua a tu tb. He vingut més d'un cop als concerts q organitzes potser 3 o 4 cops, encara q al dia següent hagués d'anar a treballar i llevar-me a les 6, pensava ostia l'Albert, quin tiu! quina perseverància, quins principis, sort que hi ha gent com ell, i no t'ho dic en conya. Ara penso que ets un solemne estúpid i rabiòs.

Jo li contesto:
Si t'haig de ser sincer tu i els teus comentaris també em sembleu força estúpids. Ara que m'agradaria que no t'equivoquessis amb mE. No odio als dj's. Jo només odio als nazis, als feixistes, als racistes i xusma per l'estil. Dels dj's només he dit q em semblen secundaris. No oblidis q jo tb punxo. Aquest dissabte al Macondo, Barna. I dijous seré a La Placeta. Si critico però tot alló q no m'agrada, i el projecte Sonic no m'entusiasma sincerament, però fixa't q us he donat suport i ànims. Jo no vaig de res i molt menys d'home curat d'espants, de reeivindicador, ni de dipositàri de l'autèntic rock. Aixó són només imaginacions teves, reina. Gràcies per venir als concerts i si em permets un consell: agafa't molt millor les crítiques. Qualsevol projecte obert ha de rebre crítiques. O és que només esperaveu gent que us llepés el cul i us digués: oh! que bé que ho feu tot?...
Aixó de la ràbia ja no sé ni d'on baixa. Ho trobo força fora de lloc, de veritat. Crec que t'equivoques molt i ho lamento profundament.
Pensa un xic en tot el que t'he dit. I reflexiona potser també respecte a les teves pròpies paraules. Em sembla que et convé. Cuida't! Ens veiem
mE


Evidentment la pubilla en qüestió ha deixat de ser amiga mEva, i s'ha esborrat del grup de fressa ent. Ella se lo guisa, ella se lo come.
El curiós del cas és que avui havia contestat a un missatge d'una altra noia i m'han fet fora del grup Sonic Club.
:)
Hipòcrites!
Que malament encaixen la dissidència.

Etiquetes de comentaris: , , ,