Sensacions

Aquestes són algunes de les mEves sensacions.

18.6.04

amber´s day

Vaig anar a recollir als Amber Smith a La Jonquera.
Vam quedar a la benzinera de la tortuga.
Ells venien de Torí, i jo de Girona.
Quan arribo me´ls trobo a la porta amb una ampolla de licor a la mà. Ens saludem i els dic que em segueixin.
Arribem al poble i els ensenyo la casa.
Ens passem una bona estona xerrant, en anglés clar, bevent i escoltant música.
L´endemà soc l´últim a llevar-me.
Ells s´han preparat uns spaguettis i ja han esmorzat. Jo passo per La Concòrdia a fer un cafè i a llegir el Punt.
Baixem fins a Figueres. Aparquem i els acompanyo fins a la porta del Museu Dalí. Ells entren, jo marxo a fer un xic de promo.
Ens tornem a trobar una hora després. Els ha molat bastant la visita. Volen anar a la platja i els porto a Sant Pere.
Mentres ells es banyen jo marxo a dinar al xiringuito.
Quan es cansen marxem cap a Girona.
Arribem a Pont Major i descarreguem.
Com no poden provar so fins més tard marxem a fer un vol per Girona. Davant de l´ajuntament ens trobem amb una mani d´independentistes que protesten per una agressió feixista.
Em pregunten de què va i fan algunes fotos.
Tornem a Pont Major i proven so. En Robert ens ajuda amb l´equip.
Sopem i mentres s´omple la sala Regàs.
La sala s´omple lleugerament i comencen a tocar.
Bon concert. Aplaudiments pels de Budapest.
A la majoria sembla haver-li agradat. Alguns em feliciten, altres es decideixen a comprar el cd o unes xapes.
Recollim i marxem. Se´ls emporten al Nummulit però jo passo.
Em despedeixo.
Pujo a casa, em canvio la samarreta suada i baixo a l´Accés.
Saludo al Foute i em conviden a uns xopets.
Quan acaba la festa em quedo amb els propietaris.
Parlem de tot el que hem fet i del que farem. De com millorar el que falla. Ens entenem, i hi ha bon rotllo.
Mola.
fressa ent. porta ja gairebé tres mesos programant sessions diferents tots els dimecres a l´Accés. mE n´alegro.
Ens veiem allà el dimecres vinent.