Sensacions

Aquestes són algunes de les mEves sensacions.

9.6.04

dia

Mal dia avui. Tot i que de fet no.
Ni avui ni ahir, ni abans d´ahir han estat dies xungos.
Més aviat tot el contrari.
Dies de pau i recolliment, d´alegries i de petites i grans sorpreses agradables.
Tinc un post interessant escrit amb boli des del poble. Però no el penjaré de moment. Ho sento.
És més, si l´acabo penjant primer passarà la mEva autocensura conscient.
Els fatxes caraculs de girona.com es llegeixen els mEus posts i els administradors els segueixen permetent dir caca a l´apartat tertúlia, ja no només de mi, també de terceres persones.
És molt divertit, fan molta gràcia. Tots plegats.
I res, que si ha estat un mal dia avui doncs... m´han regalat un móvil!!! mErda.
:(
Mai més serà res igual. Una llàstima, però s´agraeix igualment el detall. A partir de demà podeu trucar-mE al 687... i sis números més.
:)
Tot un detall d´un amic que es veia a venir.
Vol que curri també per ells i jo encanta´t.
Estic enfeïnat darrerament. Més que mai.
Lamento no poder, per exemple, posar l´agenda del dosmilu al dia.