Sensacions

Aquestes són algunes de les mEves sensacions.

13.11.08

Nepotisme

Nepotisme

Avui aquest senyor ens recorda en un article d'opinió com se'n diu d'aixó d'endollar als familiars en afers municipals.
Nepotisme. Està bé.
Respecte al cas Frenètic m'agradaria dir la mEva. No és que em molesti excessivament el fet que la senyora contracti al grup del seu fill, que ja és lleig, però vaja... El que realment sorpren és la de calers que han pagat per l'actuació d'una banda local força mediocre com aquesta.
Per no dir vulgar, directament.
Jo, com a promotor local, no pagaria, ni arriscaria, ni un cèntim per bandes com aquesta. Ho sento molt.
Aquí està la qüestió de fons.
Heu vist la pasta llarga que s'han emportat bandes com... Eina, per exemple?
És sincerament intolerable. Resulta evident que no s'ho valen ni de bon tros.
I així anem, des de fa anys... i panys!!! Els Ajuntaments rebenten el mercat inflant unes retribucions exagerades a bandes molt vulgars i prescindibles mentres els artistes de debó malviuen i acostumen a quedar marginats de l'escena subvencionada.
Clar que també ho poden fer d'aquesta altra manera, que és força deplorable també.
Recordeu que fa uns dies l'Ajuntament amb Individu Ocult pel mig ens varen portar als The Wedding Present al Platea?
Em sembla perfecte, genial!!! Tant que fins i tot hi vaig a gaudir-ne però...
A 5 € l'entrada? Posem que hi entressim unes 200 persones, que no ho crec, però vaja, per tirar llarg. Feu números.
1.000 €. Amb aixó no es cobreix el que poden arribar a demanar els The Wedding Present, segur. Però no passa res.
L'Ajuntament ja te fons, i d'aquesta manera pot anar rebentant el mercat fins que la cosa peti.
Que petarà, si no ha petat ja.
No anem bé.
Algú s'atrevirà a posar un xic d'ordre en tot aquest desgavell dels concerts a la ciutat de Girona? O no hi ha res a fer?
Parlo de Girona perque és el que visc en primera persona però imagino que hi ha altres ciutats en situacions molt semblants.

Etiquetes de comentaris: , ,