Sensacions

Aquestes són algunes de les mEves sensacions.

26.3.10

Embarraca't 2010 Figueres

Fa mesos que estic treballant, insistint, en unes propostes d'actuacions musicals per a les properes Fires de Figueres. Les primeres trucades al responsable de sempre, el Ferran Campistol, van ser del tot inútils. Primer estava de baixa i finalment la noia que m'agafava el telèfon em va suggerir que li enviés a ella les mEves propostes, al seu correu. Que ella s'encarregaria de fer-les arribar al responsable. La noia es diu Núria Mesquida. Així ho vaig fer. Cal tenir en compte que a Figueres hi hagut un bon sidral polític gràcies al senyor Ciro Llueca. Aquell home que es feia fotos pels diaris amb el cartell de l'actuació de la Luz Casal i assegurava que vindria al concert fins i tot gent de França!!! Ja veus tu...
En fi, passen els dies, passa més d'un mes i no rebo cap resposta. Ni si ni no, ni ase ni bèstia. Finalment em decideixo a enviar de nou un correu a la Núria per demanar-li el número de telèfon de contacte del responsable de la programació de Fires. Doncs si truques al número de telèfon fixe on fins ara podies parlar amb ella, o amb el Ferran Campistol, una veu et diu que aquest número ja no existeix. Curiós.
Em passa el número de mòbil d'un tal Ramón Serra. El truco avui. Li pregunto per les mEves propostes i em diu que és la primera notícia que en te... Ah! Vaja. I com és que la Núria no te les ha fet arribar si em va dir que te les faria arribar?...
Tot plegat absolutament lamentable. En canvi, les propostes de les quatre promotores endollades de sempre segur que han arribat al seu lloc, oi?
Ja em direu com podem anar bé en aquest país amb funcionaris d'aquesta mena.
Bravo!
Apaga y vámonos.
Aquest any a l'Embarraca't programaran els amics de sempre. La mateixa vulgaritat i mediocritat institucionalitzada. Les propostes de qualitat de fressa ent. han quedat de nou marginades, censurades, obviades, per ni més ni menys que pel mateix Ajuntament de Figueres. Va, tots a escoltar la Cadena 100 que és chachi piruli!

Etiquetes de comentaris: , , , , , , ,