Sensacions

Aquestes són algunes de les mEves sensacions.

17.5.04

Tonteries

Els rucs de girona.com s´atreveixen a dir merda.
I els administradors els hi permeten... Fantàstic!
Són còmplices doncs.
Ara s´ha afegit un nou reaccionari al grupet. Es fa dir The_Goss.
I li agrado tant que ja ha demanat referències a La Patrulla Capulla.
:)
Així m´agrada. Aquella foto meva la vaig penjar allà especialment per vosaltres, per si em volieu passar a saludar un dia d´aquests, però encara us espero.
Després hi ha el gilipolles suprem de´n fred que es creu llest però no és més ruc perque no s´esforça.
I el de La Bisbal. L´esquilacalbs. Pobres nenes, ja les planyo.
Porc feixista i repugnant.
I ara també el mocós de´n pikaxut.
Vol que quedem a la seva facultat per...? Pegar-nos potser?
Jo diria que si. És molt valent el nano, i ruc. Com els altres.
Potser es pensa que les diferències als fòrums s´arreglen a base d´òsties... Ja ens havia explicat anteriorment que li va fer malbé el PC a la seva ex. Gilipolles el nano. De Roses diu que és.
El cap de setmana mE l´he passat de festi, In-somni 2004, però ara mateix no tinc ganes d´explicar el que he vist i escoltat.
Ha arribat en Fede des de Buenos Aires i tot continua allà mateix.
Més o menys.
Als de sitemeter se´ls ha esconyat un servidor i han perdut les dades de molts usuaris, entre ells jo. Portavem unes 4.000 visites al putu blog. Ara comencem de nou.