Sensacions

Aquestes són algunes de les mEves sensacions.

19.5.04

Festival

Fa uns dies en toti va dir aixó:
"JAJAJAJAJAJAJAJAJAJA, a on treballa la seva mare i la seva germana, vols dir?, JAJAJAJAJAJAJAJA"
Quan li manquen els arguments només troba l´insult i la mentida.
Com els seus amics.
Vaig haver de respondre doncs amb els seu mètodes.
Trobar aquesta adreça no em va costar gaire.

Jordi Perruqueria S.L. – Sis d´Octubre, 24
Tlf 972 64 05 81

De fet, imagino que em va costar el mateix que va trigar ell i els seus amics a buscar les meves dades i a escampar-les al mateix lloc. Ara fa cosa d´un any, o una mica més.
Si els administradors de girona.com no són capaços ara de fer extensives les noves normes d´ús al fòrum tertúlia poden passar coses com aquestes.
Ja feia setmanes, mesos, que la cosa feia pudor.
Però sempre hi ha una espurna.
Ara tot són amenaces i mostres de suport al simpàtic de La Bisbal.
De 2490 usuaris registrats, 25 nicks han donat suport públic a la mentida i a l´insult:
un.de.tants -> Que ha fet servir el mot "gitanada"
Garuda
fred com el glaç
escaldabecs
standbyme
llopet
oreneta -> Que s´ha atrevit a dir aixó: "El que més me molesta és que aquest Bufo no respecta ni a les dones ni als homes, a les dones les hi diu "reines2 amb despectiu, insultant..." Com es pot arribar a valorar el mot reina com a insultant i despectiu?
Serà republicana la noia...
mixeta
rovelldeloudur
endevinalla->"penso que com a mínim a tu el cervell no te l'arreglaran mai"
Diu que és gay. Mira noi si mE l´han de deixar com el teu... millor que no mE l´arreglin.
Que es vagi espatllant millor, no?
ningu
nando
BuFa ->"excepte els dos nicks que són d'en Bufo mateix"
Una altra mentida. Jo a girona.com no necessito cap altre nick. En tinc un només. Aquest:bufO
Lauracors
nassumik
lesnenesdensiso
ni_na
baldric escurço->Ha dit: "...l'innombrable estraperlista aquesta vegada ha pasat la ratlla."
Si. La mateixa ratlla que es va passar el teu amic.
Ara que, jo no he tracta mai a la seva mare de puta.
Litus_
SirXarles
magik
Mariah
Afrodita->Que ha dit: "Aquest personatge s’ha passat"
El personatge soc jo, i no en toti, oi? Fantàstic!
Barrufeta
Curtiss->"El què hem d'intentar és fer del fòrum un lloc on poder xerrar tranquils del què vulguem sense tenir-nos que barallar amb ningú, ni tenir por de participar perquè algú estigui vigilant la teva intimitat"
Malgrat el suport inicial al toti sembla que diu quelcom més tolerant que la resta.
Jo no vigilo a ningú però. Només em defenso. I si, m´agradaria poder parlat de tot sense haver de barallar sempre pel meu dret d´expressió.

No em puc estar de dir a tots aquests personatges dels fòrums de girona.com que discrepar no és cap delicte. Que no els vaig veure protestar quan el seu amic va fer el mateix amb les meves dades. Crec que no s´han fixat en la qúestió de fons. No han vist el que no volen veure. Els insults, les coaccions, la mentida, les amenaces. Diria que són una colla d´hipòcrites navegant entre la confussió de les mentides. Sort que hi hagut gent que ha dit coses molt més interessants en altres temes.
Efebus ->"Perquè, deixa'm dir-te una cosa que probablement serà impopular:
xatín, tot el que us passa us ho busqueu.
Jo ja fa temps que no em digno ni a mirar-me els comentaris d'aquesta gent, i cada vegada tinc menys ganes d'escriure al fòrum.
I de tot això, i t'ho dic amb tot el carinyo que em caracteritza, tu, i algú altre, també en té una mica de culpa."

La resta tot bé gràcies.