Sensacions

Aquestes són algunes de les mEves sensacions.

21.6.04

mE leen los tontos

Les 5.

1) Si tuvieras que diseñar tu propio infierno, ¿cómo sería?
2) ¿Y tu paraíso?
3) ¿Qué color crees que te representa mejor?¿Por qué?
4) ¿Cómo y dónde aprendiste a amar?
5) ¿Qué experiencia te ha vuelto mas vulnerable?



1) Con aire acondicionado y música. Ya puestos.
2) Una isla.
3) El negro. Voy de negro por fuera pues negro es lo que siento dentro. Ya lo dijo Morrissey con los Smiths, creo.
4) Imagino que de niño. En casa con la familia.
5) Escribir aquí en mi blog. Sin duda.

Poble. Figueres, Vilajuïga, Llançà, i Empuriabrava...
Per cert, feia temps que no passava pels Arcs. Vaig passar per allà el divendres a la nit. Em va semblar però que l´ambient havia canviat bastant, que s´havia degradat excessivament. Massa tensió.
Avui he llegit al diari que hi va haver un mort per apunyalament. Lleig.
L´endemà vaig passar una estona a Agullana. La Concòrdia d´allà està molt més animada que la de Darnius. Hi havia un munt de gent de totes les edats i sexes. Saludo a una amiga, i em presenta a un xaval. Parlo amb ell i li passo un CD. En uns instants aquesta mateixa colla desplega un espectacle de malabars pels més petits.
Hi ha un munt de fressa dins el cafè.
Saludo al diputat, i ex-company de feina.
Una estona després pago el cafè i me´n vaig.
De nit, ja a Girona poso al dia les meves bústies i em passejo pels fòrums. A girona.com el fatxa més repugnant de tots: fred com el glaç s´atreveix a amenaçar-me amb ves a saber què, i em diu que vagi amb compte amb el que escric aquí. El fet en si mateix ja és despreciable i lamentable, com ell. El pitjor però és que són els administradors de girona.com els que li permeten aquesta mena de joc. Fins quan?

Vet aquí una coacció amb totes les de la llei:
Autor: fred com el glaç
Data: 20/06/04 09:26
...
En aquesta merda de blog que tens i que esta penjat d'internet és on escrius les teves palles mentals, les teves burrades, on nedes en les teves propies miseries.....cada día que escriguis alguna burrada, jo ho llegiré i si t'en vas de la bola....apa, quedaràs amb el culet a l'aire. O sigui que cuidadín amb el que escrius perque has conseguit que el tiet fred "t'hagi agafat apreci de debo
Això si que toca els collons!!!!! l'espai que tens per tu, el lloc on et trobes com un macaco a la selva, a partir d'ara estarà sotmes a le meva opinió. No cal que ho neguis, se perfectament que a partir d'ara quan escriguis pensaràs que jo ho llegiré i segons com hi hauràn cosetes que no diràs!!!!hahahahahahhahahahahhahahahahahaahahahahahahhahahaa

Molesta potser?
Doncs dues pedres!


...
Podeu llegir tot el tema sencer aquí mateix.

No pateixis però porc. Diré com sempre el que em vingui de gust dir. Ja fa temps que exerceixo l´autocensura però. Tu com sempre aprofitaràs qualsevol cosa que jo digui aquí per donar-li la volta, vexar a alguna tercera persona, o simplement fer servir l´insult i les amenaces gratuïtes.
Són els teus arguments de costum. No en tens cap altres.
Porc feixista i repugnant.

Avui hem fet ràdio. Amb en Josep, en Quim, i la P. que ha agafat el relleu de´n Fede a la secció Sintonia Alterlatina, i hem entrevistat també a Pletoria. Motiu? Un magnífic disc de debut per Electrolite records que acaba de sortir publicat ara fa uns dies.
Petons i abraçades pels amics i amigues.
Una mErda ben grossa pels no amics.