Sensacions

Aquestes són algunes de les mEves sensacions.

24.8.05

again

Avui em reenganxo.
Tinc ganes de dir-ho.
Porto anys treballant amb i per la música independent des de Girona ciutat.
Costa, però gratifica al final.
La majoria de les discogràfiques espanyoles ens envien des de fa ja uns anys totes les seves novetats a l'apartat de correus 638 17080 Girona.
Confien en el doSmiLu. Un programa de fressa ent.
Em truquen bandes amigues i em demanen que els trobi concerts, i ja no només a Girona!!!
Alguns fins i tot s'atreveixen a plantejar-mE la possiblitat de portar-los el management i la contractació.
Gràcies per la confiança nois.
Un segell català em demana noves bandes per renovar el seu catàleg.
Els Ajuntaments volen treballar amb mi.
Punxo a bars i festes i es queden contents i encantats amb la mEva sessió i em demanen que torni ben aviat.
Time is now.
Petons i abraçades.
Especialment per l'anti i el mapi.