Sensacions

Aquestes són algunes de les mEves sensacions.

3.8.05

Uau!

Un mes i mig sense passar per aquí...
Rècord!!!
En fi...
Tot bé amics. I amigues.
Millor que mai?
No, o potser si. No sé... Bé. Anar fent, que es diria.
És només que no trobo el moment per aixó. Prefereixo perdre el temps llegint barbaritats a la tertúlia de girona.com
Una mostra.
Declaració del Toti. El perruquer xenòfob de La Bisbal d'Empordà:
"...ja saps que la carn de moro no és comestible"
Sic.
Parlava del seu gos. I d'una mossegada a uns lladres.
Tota aquesta merda i molta més a girona.com
Un fidel reflexe de l'estat de les comarques gironines. No?
Jo diria que si.

A veure si m'animo un xic més un dia d'aquests...
Tinc deures acumulats.
Salutacions als de les cinc del divendres!
I a tots aquells i aquelles que em llegeixen.
Lamento el parèntesis.