Sensacions

Aquestes són algunes de les mEves sensacions.

13.3.05

jaja...

Avui encetarem una nova secció, inspirada en la d'El Jueves. Prensa seria,... en diuen ells.
Aixó mEu serà virtual i un xic més particular, de moment... Ja veurem com acaba.
Secció: Missatges reals
Al taulell de nit de gironit punt com llegeixo aixó:

Bones. Som una parella que ens casem el 28 de maig i estem buscant un cantant que ens pugui amenitzar la festa. Ens agradaria que cantes musica actual i musica de sempre, combinat si cal amb disco-movil.

:)
Em fa gràcia, ja em perdonaran. Espero que el trobin i que siguin molt feliços.
Només era que he pensat per uns moments en alguns cantant de música actual que coneixo.

Avui he tingut entreteniment a Santa Eugènia.

Out rock, punk pop, slowcore...
En aquest ordre.
Bé.

Si segueixo mirant aquest taulell d'anuncis perdré hores de son, plego.
Però va la darrera riallada.
Els d'abans no s'enteren, ja em perdonaran de nou, el que es porta ara als casaments són els dj's, o les dj's...

Locutora de ràdio profesional de coneguda emisora s'ofreix per DJ a Casaments, festes, comunions... Gran experiència, tots quedareu contents. Zona Girona i Barcelona, disponibilitat per viatges. Preus segons acord.

:)
Informa:
BBC
Bodas, Bautizos y Comuniones