Sensacions

Aquestes són algunes de les mEves sensacions.

24.4.10

Sonic Club i Pol·len date: Miseria i companyia

Fa uns mesos, el 10 de febrer, vaig rebre un correu des de França on m'oferien a un artista que es diu: mEin sOhn wiLLiam. El paio deia que venia de part dels mEus amics Picore, com moltes altres bandes que contracto habitualment. Li vaig contestar i vaig començar a treballar per les dates que m'oferia. Una de les coses que vaig fer va ser enviar-li un correu al MISERABLE de l'Isma aka dj Bailable doncs em va demanar que li fes arribar les mEves propostes pels propers mesos de cares a programar quelcom al Sonic Club. El correu li vaig enviar amb data del 2 de març. No vaig rebre cap resposta seva al respecte. Ni si ni no, ni ase ni bèstia. Uns dies després l'amic de Brave Coast em va confirmar una data amb mEihn sOhn wiLLiam al Mas Pi de Verges. Quan li confirmo la data al booking del xaval, aquest em contesta que Afra de Pol·len date els ha tancat una actuació dins un festival i en una sala cèntrica de Girona. Us imagineu quina? :) Sonic Club, clar.
En definitiva, Pol·len date m'han "robat" un artista, una proposta que movia jo, i que els ha passat el MISERABLE de l'Isma o dj Bailable, i encara no se'ls ha caigut la cara de vergonya. Així és Girona. Així són els gironins. Pol·len date... els nous Orella Activa. Que algú els expliqui el que és la dignitat, si us plau.
Un zero també per l'agent francès que encara espero que em digui qui li va donar el contacte de Pol·len, i encara espero també el correu de l'Afra on segons ell em deia que ella l'havia contestat abans que jo. Miseria i companyia.

Etiquetes de comentaris: , , , , ,