Sensacions

Aquestes són algunes de les mEves sensacions.

23.10.04

Do you hate anybody?

Vaja!
Ara resulta que a la betty, la noia de Las Cinco del Viernes li passa alguna cosa. No la coneixo personalment però ja em te preocupat.
Un parell de petons reina i que no sigui res.
Les 5.

1) Baño prolongado o ducha rápida? Salís mojado de la ducha, o te secás adentro de la bañera?
2) Te lavás los dientes mientras te bañás? Y para los pibes,te afeitás la barba mientras te bañas?
3) Toallón o toalla chica? Te vestís en el baño o te vas a la habitación?
4) Y el papel higiénico, doblado o hecho un bollito?
5) Leés mientras hacés...tus cositas? Qué leés, libros, revistas o envoltorios de dentífrico o shampu?

1) Normalment dutxa ràpida. Surto mullat.
2) No.
3) Tovallola gran. Em vesteixo normalment a l'habitació.
4) Doblegat.
5) No llegeixo res.

M'he passat mitja setmana a Barna. Fent un curset d'introducció al management a l'Hospitalet. Dimarts vam haver d'ingressar a l'àvia a Sant Pau doncs estava amb un xic de febre. Allà continua. Espero trobar-la ben aviat de nou a Consell de Cent.
L'experiència d'anar-la a veure ingressada a urgències no li recomanaria a ningú.
Vaig anar a veure al Rob al seu pis un moment i varem xerrar respecte a la propera sortida del disc inèdit dels Lazy, dels bolos de Pale Man Made, i em va passar un parell de maxis de la banda alemanya Pet. Vaig pujar a Girona amb una penya que sortien del concert de The Hives.
Vaig aprofitar per repartir a la sortida del concert un munt de flyers dels concerts de Pale Man Made.
A Girona he intentat posar ordre a la situació del disc de Pletoria, però de moment la discogràfica: No sabe no contesta.
Ja explicaré com acaba el tema que te tela!!!
Ahir vaig acabar a Barraques de Banyoles i avui he passat pel Babel.
Allà m'he trobat al Txutxi i hem estat xerrant una estoneta.
Escolto a Radio Futura.
Ara mateix: Paseo con la negra flor.