Sensacions

Aquestes són algunes de les mEves sensacions.

15.10.04

Ueo!

Primer de tot vull donar les gràcies al grupet de noies que van estar remenant el seu cul, i la resta del seu cos, all night long, a l'Accés 21 mentres mE punxava el dimecres passat, crec. Agraïr també la presència de tots i totes a la sessió del Joe Crepúsculo aquest dimecres (ahir), i demanar disculpes a les noies que avui m'han demanat Ojos de Brujo i El Bicho, respectivament. No ho he trobat a la carpeta que feia servir per punxar ... que si no, ho punxo.
No se mE caen los anillos.
Per cert...
Felicitats antia!!!
+ vale tarde que nunca.
:(
Ya sabes que te quiero más que a ninguna. ¿O no?
En fi...
Res més.
Ara ja m'he quedat molt més a gust.
Ah si!!!
:)
Avui, bé... de fet ahir a la nit, vaig rebre un correu de l'home dels 40 principals. Ex-40. No té perdua.
Diu que de la denúncia que em va posar res de res...
:)
Una llàstima doncs!
Carallot!!!
Més val que no digui res més al respecte... doncs no s'ho mereix.
This is the end.
My only friend: The end.
Fa uns dies que he recuperat el diàleg amb els meus antics companys perduts un dia de platja. En Quim va tenir el detall de trucar-mE. Mesos després...
Tot un detall.

PD: Supersuckers en concert a Vidreres el proper dissabte 4 de desembre. Confirmat!
Qui farà de tel.loner? Demà us ho explico.