Sensacions

Aquestes són algunes de les mEves sensacions.

14.9.04

Special post

Avui un post especial.
Només si sou fidels als fòrums de girona.com sabreu d'on baixa.

Als fòrums de girona.com, més concretament a l’apartat Tertúlia, la cosa està calenta des de fa dies.
Ja us havia parlat de’n BoSS, oi?
Un paio preocupat perque jo feia un programa a Ràdio Salt sense cobrar.
Un paio preocupat per si enganxo molts o pocs cartells. Un paio preocupant.
Vet aquí el que explica ara. (Va per tu, Bruss!!!)
En negreta el que ell diu, després de les fletxes són les meves aportacions aquí en aquest blog.
Que no allà. Allà no he penjat aquesta resposta. N’he deixat una de més breu.
Prefereixo que en BoSS la vingui a buscar i la llegeixi aquí.
El tema es titula:
Això ja comença a sortir de mare...
-> Aixó ja feia temps que havia sortit de mare.

Autor: ThE_BoSS
Data: 13/09/04 01:57

Suposo que estareu d'acord amb mi.
-> Evidentment no.
Divulgació de dades personals, suplantació, etc.
-> Si.
Això que he vist ara dels e-mails, deunido...
-> Aquí pensava primer que havies descobert la qüestió.
Tothom qui omple la casella de rebre les respostes d’un tema a la seva bústia, reb la teva resposta.
Amb l’adreça de correu amb la que has registrat el nick, en aquest cas: The_BoSS.
Concretament la teva adreça de correu electrònic és el teu nom i cognoms.
És a dir, no ho divulgo públicament jo només.
Primer ho divulgues tu, després ho fa girona.com, i finalment jo.
No em dedico a escampar dades personals de gaire gent.
Li vaig fer amb en toti doncs era molt fàcil també.
Parla molt i surt a les guies comercials.
I ell, a més, havia tingut el detall de divulgar amb anterioritat les meves dades.

Aquí:
http://www.girona.com/forum2/read.php?f=16&i=19966&t=19798
Concretament en el missatge del dia 27 d’agost del 2003. A les 12:37, signa en toti, clar.

Tu llavors ja reies d’aquesta mena de “detalls” made in Patrulla.
No has necessitat escampar les meves dades personals doncs ja t’havien fet la feina els teus amics.
Quan t’ha tocat a tu però et pica. Ja no rius.
Dedueixo finalment que quan parles dels correus insinues que em dedico a fer-me passar pels altres.
A enviar virus, o ves a saber què...
Doncs no. T’equivoques com gairebé sempre.

Suposo que com haureu vist en els últims temes, un membre d'aquest fòrum ha publicat dades personals meves,
concretament el meu nom i la meva antiga professió. Ha sigut en bufO. I com suposo que sabreu, això és un delicte.

-> Depen.
Només us vull fer saber que aquesta mateixa tarda he tramitat una denúncia als Mossos d'Esquadra
contra aquesta persona per divulgació de dades personals i danys morals.

-> Danys morals dius?
Ara hauràs de repassar potser tot el que m’has dit tu també a mi.
No ara, només en els darrers dies, si no ja molt abans.
Rient les bromes dels de sempre semblava que et diverties bastant.

No sé si anirà endavant, però només ho faig perquè aquest individu vegi que les seves criaturades rebels
poden tenir conseqüències.
Espero que aviat t'arribi la denúncia a casa bufO.

-> Jo l’esperaré doncs també.
Ho fas doncs et pica tastar el mateix xarop que han estat repartint els teus amics envers la meva persona.
Sempre sota el teu beneplàcit i suport.
:)
Apa, que tinguis bona nit.


Molt bé. Fins aquí.
Ara a una altra cosa.
En Litus_ acaba de fer referències desagradables respecte a la meva àvia.
I aquí encara es dedica a escampar un xic més de confusió.

Autor: Litus_ (212.170.79.---)
Data: 13/09/04 01:45
No deixa de ser curiós, companys, que la data del missatge atribuit a en Fred,
tingui ni més ni menys que la seguent hora, fixeu-vos
Fecha: 12 septiembre 2004 05:53:58 -0000
Efectivament, a les 5:53:58.
L´habitual d´aquesta hora, adivineu quin Terrorista pot ser.
Res més.
Salutacions cordials, Toti, Llagostera, Fred i tots als de bona fe.


-> La hora! Vet aquí quin gran descobriment que ha fet el paio.
Es veu que és l’hora on només jo puc estar connectar a la red per enviar-li algún correu a algú.. I soc un terrorista, clar!!!
Demencial, quanta difamació!
En Litus_ ha estat capaç però de demanar disculpes al mEu fotolog, respecte a lo de l’àvia.
Però no als fòrums de girona.com que és potser a on hauria d’haver-ho fet.
Ja s’ho farà.
Em penso que ha perdut finalment els papers i ha quedat molt ben retratat.
Molt millor que mai, ara si, com un autèntic miserable.
Ara, el darrer missatge que he llegit, i contestat allà, era de’n fred com el glaç despedint-se, ...
Diu que li han robat el correu...? L’adreça? El password?
O senzillament algú reb correus on figura l’adreça del nano?
Més val que s’expliqui millor. Clar que ha dit que marxava...
En fi...
No tinc gaires ganes d’explicar res més.
Avui estic toNto.
Petons a les nenes i abraçades als nens.
Fi.