Sensacions

Aquestes són algunes de les mEves sensacions.

1.9.04

CD’s q trobo a faltar

4 CD’s que trobo a faltar i no trobo per enlloc
Kagunsaputamare!!!

1. Grandaddy, un promo de cartró crec recordar. El vaig comprar al seu bolo de Barna.
2. Dr Octagon, un maxi de cartró també, en format cd, del tema-Q: Blue flowers. Amb Q-Bert per allà, …
Perdre un maxi de Mo’Wax ha de ser pecat. Robar-lo són 100 anys de penitència escoltant l’aserejé.
Qui mE l’hagi robat és un FILL DE PUTA. Per si les mosques...
3. Jungle Brothers, un maxi brutal amb una cançoneta que anava apujant el tempo.
Brutal! A tu, també et trobo a faltar.
4. Smashing Pumpkins – Melloncollie and the… infinite sadness.
Si és que... només volia punxar algun temilla, 1979 per exemple, i no el trobo.
Aquest diria però que el te El Patilles...

Trobava a faltar aquests, però els seguiré trobant a faltar.
Els he desparramat potser? Podria ser.
El paio va i em torna els meus cd’s.
Via correu no ordinari, deixant-los a La Llibreria.
Jo ja havia deixat els seus amb anterioritat. :)
De GILIPOLLES vaja.
Ok man!
That’s the way I like it.

Vinc de l’ATV, Sarrià de Ter. Concert punkarra marranot.
Els argentins Argies han fet una versió del Nicaragua Sandinista de Kortatu.
Ha estat com una mena de déjà vu.
He tornat a Gernika 19 anys enrera. O al pati de l’Institut.
Els Afganistan Ye Ye’s han versionejat als Budellam.
Un cançoneta inclosa en un single que jo tinc, i que no val una merda.
I que he vist a preus per morir-se de riure en alguna botiga del centre de Barna.
No mE’l venc de moment.
I no em mola una merda. Musicalment parlant.
En Gisp, de Death Wish Team, m’ha passat el debut dels Bikini Summer que estic escoltant ara mateix.
Està bé. Punk, hardcore cridaner.
Evidentment l’he felicitat per la primera referència del segell.
La primera cançó es diu Months ago I had social life, now I’ve got a modem.
Entesos.
Demà tinc al Rob i als Porous per aquí.
De paseo!
Tinc feina. És tard i vol ploure.
Bye!
By mE

PD: Avui també he tingut una trobada amb l'empresari discogràfic...
Negociacions.