Sensacions

Aquestes són algunes de les mEves sensacions.

10.9.02

Explicaré un xic com va anar el Zorrock 2002. Vam tardar 10 hores en arribar a Puebla de la Reina, desde Barna. 12twelve proven so després de Mercromina i marxem a l´hotel que era a uns 30 kilometres, a Villanueva de los Barros. Ens instalem i anem a dinar. Com que a l´hotel hi ha piscina, fem un bany abans d´anar a dormir una estoneta. Ens llevem i marxem al recinte del festival que de fet és el camp municipal de futbol. A l´escenari hi ha Bloomington, que pateixen del complexe Placebo, molt fluixos, la veritat, i decideixo conectar-me una estona a internet amb Linux. 12twelve fan un concert correcte, sense més. Després Elena m´aburreixen bastant. El so de la guitarra és increiblement estrident i desagradable. Després Mercromina hi posen ganes, però excepte alguna cançó inspirada, la resta es dilueix en un no res. Sexy Sadie presenten el nou disc de versions però no m´exciten gens ni mica. Toquen bé, però no m´agraden gaire, ho sento. Elena i 12twelve es diverteixen al backstage. I de quina manera!!! Marxem a dormir amb un pepino considerable. Decidim quedar-nos un altre dia tot i que les normes que ens ha passat l´organització diu que només tenim accés al backstage el mateix dia de l´actuació. Al migdia després de dinar marxo amb el Jens d´excursió al pantà d´Alange on fem un breu bany, abans hem parat a Almendralejo i hem fet un café a la Casa de Obrero de Extremadura. Un lloc només per socis, però on ens permeten entrar. Hi ha una sala plena d´homes que miren els toros per la tele. Anem a sopar amb els tickets que no vam fer servir el dia abans. Ens trobem a Experience i els saludem. Quan arribem al recinte toquen Aina. El directe és realment bo i intens. Aplaudiments. Després Experience se´m fan indigeribles. Una bona part del públic els diu coses realment despreciables com “ Os vamos a quemar los naps” i coses així. Abans de l´actuació de Los Planetas surten els de Teatrapo amb tres ciclomotors decorats que amb prou feines s´engeguen. Uns minuts després tornen al backstage. Algú els ha fet malbé la ornamentació i no han pogut ni començar l´espectacle. Finalment arriba el J. El jose de 12twelve el saluda i li dona uns cd´s del grup. Al cap d´una estona arriba el paio i ens dona unes samarretes promocionals de Los Planetas, clar. El respectable s´impacienta i xiula.El seu concert és força correcte. Les noves cançons m´agraden bastant i les defensen amb coherència. Com que no ens miren amb gaire bona cara els del backstage, suposo que bàsicament per la juerga del dia abans, decidim marxar a dormir. El viatge de tornada s´allarga donat que parem a dinar abans d´arribar a Madrid, i després de Saragossa ens trobem l´autovia tallada per les pluges. 12 hores. Em quedo un parell de dies a Barna i vaig a veure l´avi que segueix ingressat a la residència. Després pujo a Girona doncs anem a punxar al X, un xiringuito de la platja de La Rubina a Empuriabrava. Quedem amb en Joan al cafè del Barri Vell de Figueres. Allà veiem unes noies ballant la dansa del ventre i en Josep Maria es queda encantat. Al X la sessió comença tard però s´omple de penya molt aviat. Ens ho passem bé punxant, la gent sembla que també. Marxem d´allà a quarts de 7 del matí. Dormim a Darnius, a casa meva. Ens llevem tardet i anem a dinar al Perdona Pollo. Després fem un bany al pantà, a la platja del camp de tir, amb en Joan i en Toni que ens fa unes fotos promocionals. No les he vist encara però imagino que no serviran. Acompanyem a en Josep a agafar el tren cap a Girona i jo torno cap el poble. Decideixo quedar-me uns dies a descansar. Arriben ma germana i en Jose que volen arreglar una planxa surf que la Janin els ha regalat. El diumenge marxo amb en Joan i la Janin a Perpinyà. Anem a veure el festival de fotoperiodisme Visa pour l´image. Gairebé cada any anem a veure´l. Està molt bé, un munt de fotos interessants, algunes et remouen l´estòmac, en llocs carismàtics de la ciutat tal com el convent de les Mínimes o l´Antiga Universitat. Per un cafè sol i dos cafès amb llet ens cobren més de sis euros a la terrassa del bar Ubu. Vull anar a la platja amb en Toni, però pels matins fa sol mentres dormo, a la tarda baixo a Figueres a recollir-lo però plou de mala manera. Decidim voltar per la ciutat. Una nit anem al Molí de´n Robert on hi ha un concert però no ens mola gens i marxem aviat. Fart i avorrit d´estar al poble decideixo marxar cap al pis de Girona. Haig de preparar les propostes per les Fires de Sant Narcís. Ara ja ho he enllestit tot, només em preocupa que fa dos anys que passen de mi i que em parlem d´una comisió de festes que em fa més por que altre cosa. A l´apartat de correus ha arribat un cd promocional de Aroah “No podemos ser amigos” i una nova demo de _como. Amb un disseny molt acurat. Diumenge vam encetar la nova temporada del dosmilu a Ràdio Salt, com sempre. De nit afegeixo alguns links a la web mare i passejant per la Pizarra de Radio 3 descobreixo que la leila encara remena. Ja estava preocupat, no la trobo mai al msn. Me n´alegro.