Sensacions

Aquestes són algunes de les mEves sensacions.

26.9.02

Increible. Trobo els fòrums cada dia més sosos. A girona.com ningú te resposta per res que parli de música. Als del sud.org no cal ni parlar-ne. I la meva estimada Pizarra de Radio 3 em sembla que està agonitzant. Esperarem a que els universitaris es reincorporin a la feina perque...¿deu ser aixó oi? En fí, una de les nits de les properes Fires i Festes de Sant Narcís a Girona serà interessantíssima. Ja veureu, ja. De moment no puc dir res, ho tinc prohibit, però si us puc dir que han caigut Qualude doncs el guitarra i trompeta ha decidit abandonar el grup. Ànims a la resta. Els team selectors estarem punxant aquest dissabte al Partycula de Girona, ¿vols un flyer del Netol? , el dissabte 5 d´octubre serem a l´ElectroLladó, III Festival de Música Electrònica i Pa amb Tomata, a Lladó. El 12 al Bar Zi Rock Sis de La Jonquera (que no ens passi res), i el 19 probablement al Bar Perdona Pollo del nostre amic Sam, a Darnius. Ara fa una estona que he parlat amb en Mapi pel msn, (quin paio tu!!!) li he dit que Fecsa em tallaria el llum a les 00.00 h. Però són les 03.30 i encara tinc llum. Serà demà el tall. O no. Que malament s´expliquen doncs. Carallots!!! No tinc tabac i probablement em vesteixi, baixaré al carrer i aniré a pillar el buga per anar a la benzinera. Ionqui!!! Més coses, demà baixarà a Girona en Joan i ens veurem una estoneta, suposo. I també la Janin. Aixó ja em fa una mica més de por, o potser no. Trobo a faltar a la Leila. Al messenger o al Outlook. :) I aixó si que espanta. Reina... ¿com va tot? Ahir vaig enviar la meva primera col.laboració per la publicació mensual Mun Jove. Es reparteix gratuïtament a cinemes, universitats, a Figueres, a Vic, ... Si d´aquí uns dies us trobeu el número d´octubre fixeu-vos en la secció música, i ja em direu qué us ha semblat. No us talleu.