Sensacions

Aquestes són algunes de les mEves sensacions.

26.8.04

7:19

Tren.
Volia dir coses... però ara m´he tallat.
Ah si! Diré aixó:
Algú vol conèixer al memei una mica més?
:)
Segons el sud.org

Pseudònim: memei
Inscrits el: 4/2/02 (0.11 missatges per dia)
Missatges: 95 (10.65% de tots els missatges.)
Estatus: Member
Estatus: Atrapat/da dels fòrums

Estatus: En línia
Última visita: 25/8/04 a 22:02
Últim missatge en: Porous en concert a La Via, Girona.
Últim missatge el 25/8/04 a 22:02
Web site: http://dosmilu.freeservers.com
Lloc de residència: Girona
Les teves ocupacions: Ràdio, representació artística (management), ...

:)
No em direu que no és fascinant?
Els rucs van descobrir el mEu nick i el meu "profile" i van flipar pepinos.
En Litus_, per exemple.
Imagino que em tracta de terrorista / estraperlista i no sé quantes coses més des de llavors.
Res més potser. Palomites, o crispetes?
Què prefereixes porc?
...
Mola molt el mEu status als fòrums d´El Sud.
Primer de tot soc Member!
:)
Hauria de ser mEmbre, en tot cas.
També em consideren un@ Atrapat/da dels fòrums.
Del Sud punt Org, eh!
Imagineu-vos als de girona.com
Allà haig de ser ionqui, com a mínim. O terminal...
Segueixo trobant a faltar però el fòrum original de Ràdio 3...
Insistiré doncs.
Senyor Sabater:
Tornarà algun dia el nostre original, únic i incomparable fòrum: La Pizarra de Radio 3?
És que tinc el mono...
(No tornaré a penjar el logo de la màscara amb el lema: Llibertat d´expressió.)

+ respecte al mEu profile d´El Sud
El 10.65% de tots els missatges són mEus!
Vaja!
La chent no té res a dir. O es talla.
0.11 missatges per dia
Semblen molt pocs, no?
Passo poc pel lloc, la veritat. Soc molt més habitual a girona.com
També molen molt les meves ocupacions: Ràdio, representació artística (management), ...
:)
Managuement@, en tot cas.
I de les preocupacions? ... no em pregunten res?
Pre oKup@cions:
...
Girona oKup@?
Jo només pregunto.
Llegeixo al Sud, of course.

Després de l'okupació un cotxe de paisà dels mossos d'esquadra ha estat una estona al davant de la casa. Però ha estat més tard quan un policia local ha volgut identificar la gent que estava dins la casa i ha amenaçat de desallotjar tot i no tenir ordre de desallotjament.
Cap a les deu de la nit una gran dotació de policies locals amb el cap de la policia inclòs i acompanyats del propietari de la casa, han petat el candau de la porta i han entrat de forma totalment il·legal i sense cap ordre judicial. Després d'identificar a totes les persones que estaven a l'interior els han fet sortir. Un grup de persones han donat suport des de l'exterior de la casa als i les okupants.
Tot i aquest desallotjament s'inicia una esperançadora etapa en el moviment okupa de Girona.


L´esperança és l´últim que és perd,... oi?
Endavant doncs. Alliberem espais!!!

.

No song 4 2day.