Sensacions

Aquestes són algunes de les mEves sensacions.

24.8.04

+

M´he passat uns dies al poble amb la familia. Abans d´ahir vam anar tots i totes a Ripoll a veure a la germana de la meva àvia. Vaig aprofitar per fer promo i negocis. També vaig passar per Olot.
Aquesta nit he passat per La Via, però els Colligere de Brasil han decidit cancel.lar la seva actuació.
He vist als Two Dead Cats i he marxat quan estaven tocant els de Manlleu, Scavenge.
Explicaria més coses però no em ve de gust. Sorry.
Només una. Un missatge: Torna´m els meus discos.
Me´l trobo a la barra del Cafè i em diu: T´he enviat un missatge.
Dic: Ja l´he rebut.
Diu: Tinc discos teus, i vull els meus.
Penso: Jo també vull els meus.
De vegades la gent pot ser molt estúpida. Només cal fer un esforç.
Ara: Les 5 del divendres, en dimarts ja.

1) ¿Hablas algún idioma extranjero? ¿Hay algún idioma que te gustaría aprender?
2) ¿Alguna vez has vivido en el extranjero?
3) ¿Te gustaria ir a vivir a otro país?
4) ¿Qué cosas piensas que extrañarías de tu país?
5) ¿Hay algún país en el que crees que no podrías acostumbrarte a vivir?

1) Si claro, castellano. Inglés, un poco de francés, algo de alemán y casi nada de italiano.
Gallego, para decirle cosas bonitas a antia.
2) Vivir, vivir,... pues no. Unos dias en Londres nada más. De vacaciones, pero alargadas y viviendo con Ja y una familia de color. Eran de muy lejos, ahora no recuerdo de dónde exactamente. Estuvo bien.
Le expliqué al hombre lo que eran los carajillos.
3) Pues no es que mE apetezca mucho pero mE iria a Holanda a vivir.
4) La comida. Especialmente: la butifarra amb mongetes.
5) mE costaria adaptarmE a un montón de ellos, sin duda.

Fa dies que no penjo ni imatges ni cançó del dia. Ja toca doncs.
Cançó del dia:
Porous - Day my friend
La setmana vinent els tindrem per aquí a Girona en directe. Tot un luxe!!!