Sensacions

Aquestes són algunes de les mEves sensacions.

11.11.04

girona.com mE la posa dura

Bones!
Fa uns dies que vaig explicar aquí mateix que obria una oficina, oi?
A l'amic pikaxet de Roses li varen faltar dies per amenaçar-mE amb cremar-mE-la. Simpàtic el nano!
Pitjor és el cas del porc feixista Litus_
A partir d'avui: Martinez el facha.
El paio ha trobat un missatge mEu al fòrum de La taverna del llop on vaig penjar els nom i cognoms de la Ja. I va el paio i ho escampa a girona.com Amanit tot amb un munt de despropòsits i mentides.
És una de les persones més despreciables que m'he trobat mai en ma vida. I l'he trobat als fòrums de girona.com
Què tindrà aquest lloc que recull un munt de reaccionaris i a sobre els permet escampar injúries, amenaces, insults, ...?
Ni ho sé ni m'importa, però jo només rebo amenaces personals i haig de desmentir continuament despropòsits referents a la mEva vida privada en aquest portal gironí.
Una salutació cordial als administradors, que no han estat capaços encara de contestar-mE a un correu on preguntava respecte a la hackejada que ha patit el correu del dosmilu.
Una altra coacció, un altre atac a la llibertat d'expressió. Tot allà mateix. En fi,...
Demà, vull dir avui perdó, arriba l'Steven Munar que estarà actuant a La Via.
També hi haurà un tal mE dj.
Ens veiem allà doncs.
Ahir em vaig passar la nit sencera netejant el pis on instalaré l'oficina si res no s'espatlla abans. Creuem els dits.

I ara les 5 del divendres, aquesta setmana en dijous al matí.

1- ¿Tienes un album de fotos PERSONAL? (sólo para tu uso) Si es así, ¿cuánto tiempo llevas con él?
2- ¿Cuál es la foto que mas aprecias, quieres, adoras y nunca perderías por nada del mundo?
3- ¿Te gusta que te tomen fotos? ¿por qué?
4- ¿Te gusta tomar fotos? (personas o lugares) ¿por qué?
5- ¿Cuál es la fotografia que más te ha impactado en toda tu vida?



1- No. Recopilaba las entradas de los conciertos a los que he asistido, pero son tantas las que acumulo sin clasificar desde hace años que dejé de hacerlo. Ahora acumulo acreditaciones de festivales en los que dice: prensa. Incluso algunas donde dice: artista.
2- Ninguna en concreto. No mE gusta acumular fotos, aunque las guardo todas.
3- No. Prefiero pasar desapercibido.
4- Pues si, pero tampoco mE entusiasma. Desde que tengo la cam de juguete que le he hecho fotos a cosas que antes no se mE hubiera ocurrido fotografiar nunca. Las que más mE gustan las cuelgo en mis fotologs. De todas maneras ahora hace semanas que ni tan solo la cargo. Y sin bateria es inútil.
5- Alguna de las que he visto en diversas ocasiones en Perpinyà, con motivo del Festival de Fotoperiodismo. Guerras, conflictos, mundos marginales, etc...

Per avui una cançoneta que procuraré punxar aquesta mateixa nit a La Via: Riot Society - Understand mE (Drama club remix)