Sensacions

Aquestes són algunes de les mEves sensacions.

12.11.04

RIP

Pobre Maria.
Avui s'ha apagat la seva llum per sempre.
Ara descansa, ella, i la seva filla, ma mare que ja no podia amb la situació.
La trobarem a faltar però ella ja no volia ser entre nosaltres.
Arribar al final amb plena consciència és trist.
La recordo plorant com una nena.
Sabia que ens havia de deixar però marxar per sempre és trist.
Res, que mE l'estimava molt i que se'm mullen els ulls parlant d'ella.
Parlaré de la resta.
Del que és molt més prescindible i cotidià.
L'àvia només se't mor una vegada a la vida.
El mEu mòbil es penja i estic negre.
Tan trànquil que vivia sense... :)
Vaig bé, ara sense mòbil...
Acaba de sortir una imatge de Girona a la tele, que tinc encesa (com l'estufa) però li dono l'esquena. És com la ràdio, gairebé.
De tant en tant em giro a mirar-la només un instant. Molt de tant en tant.
Fa companyia, imagino.
Com ara.
Una vista de Girona en directe!
Tot un luxe.
També podria sortir a la terrassa a veure el cel... Fa fred però.
10 graus, cel mig tapat.
Per la tarda m'he trobat amb Mr Gi, i he estat amb l'Steven i la seva noia... Mireia?... practicament tot el vespre i nit.
Falafels i un shawarma per mi.
Boníssims!!!
El festival de La Via prou bé.
Es podria haver fet un xic millor potser. Però ha estat bé.
Raggattack peten com un pepino, Foute and Co. es curren una Sound System tremenda.
Fink Ployd han fet ballar a força gent amb el seu reggae correcte.
A Afghanistan Ye Ye's els he vist només de lluny, i una estoneta. Recuperant l'esperit crustie de Budellam.
L'actuació estelar mEva ha estat per obrir el fest, i clar per una minoria. S'animava però poc a poc.
Tot i aixó prou bé , la veritat.
Un xic de trip-hop, pop, i downtempo d'entrants per rematar amb una progressió indietrònica -> indie-rock -> hip hop -> breakbeat
mE dj
Ha actuat l'Steven, i després només un parell de temes més per donar temps al canvi d'artistes sobre l'escenari.
Dangerous!
He acabat cansat i assegut sobre l'escenari de la part de baix, masses hores seguides allà dins, escoltant al Tony punxant tecno-pop. Hem marxat tardíssim amb en Fe, tot xerrant de tot una mica i de res en concret.
Demà enterrament, ràdio el diumenge,... dissabte?
Ciao!
Nos vemos.
mE

PD: Les campanes toquen les 8 en punt. Plego.
Tocaran a morts les campanes de Darnius avui? Van tocar ahir?
Li preguntaré a ma mare.
Ha mort una filla de Darnius.