Sensacions

Aquestes són algunes de les mEves sensacions.

25.11.08

astronauta

Ara imaginem-nos a un paio amb una carpeta als preferits dedicada única i exclusivament a mE. (Tot un detall!)
El paio és aquest: sempresticalalluna@hotmail.com
Comença el dia, arriba a la feina, connecta el mac i vinga! Comença la seva jornada laboral.
A veure què ha dit al seu bloc... Està bé, ho penjaré al fòrum d'Orella Activa donat que el tenen completament abandonat i no m'esborren res. Diré alguna bajanada gratuïta i avall! I al seu fotolog? Haurà penjat alguna foto nova? Va, anem a mirar-ho. Ui si!!! Foto nova! Quina gran troballa. Diguem més merda allà mateix (www.orellaactiva.org). I... no haurà passat mE també pel sud.org? Anem a veure-ho. Ui si!!! Afegim algun comentari estúpid també aquí mateix. Sembla que aquí tampoc modera ningú res. Que bé!!! Puc fer l'imbècil gratuïtament.
I al seu myspace? Què hi ha de nou?... Hmmmmm... Res de bo. No ho puc veure tot, no puc llegir el bloc que hi te, no puc veure les fotos... mErda!!!
Ui! Acaba de parlar al fòrum d'Orella Actriva. Vaig a contestar-rebentar tot i cadascun dels temes nous que ha obert.
I... allà al fòrum de Radio 3? Mira, puc parlar sense necessitat de registrar-me. Oh que bé! Faré l'imbècil aquí també doncs.
Repassem el seu nou fòrum Ciutat florida no fos cas que hagi penjat allà alguna notícia nova que m'interessi rebentar allà on em deixen.
I al seu plurk? Ha dit quelcom nou al seu plurk? Ui si!!! Que bé!!! Carn fresca.
I així fins que arriba l'hora de plegar.
Xapa i se'n va a casa. La dona li pregunta quan arriba: Com ha anat avui la feina? Bé, he treballat molt.
:)

Hi ha molta gent amb vides absolutament buides de significat, mediocres i vulgars. Com la seva existència.
Aquest paio és un d'ells.
Hi ha algú per aquí que el pugui ajudar?
Em fa pena i tot, el molt malalt.
Pobre.

Etiquetes de comentaris: , , ,