Sensacions

Aquestes són algunes de les mEves sensacions.

11.12.10

Micah P. Hinson i altres

Impagable la cara del nano ex-Individu Ocult, actualment In-somni, quan Em va veure dins del Platea (Tourmix) ahir a la nit. Ell Em va dir: Ei Albert! Què dius? Jo li vaig dir: Ja veus, aquí estem. Res més. Una estona més tard Em varen explicar que el paio s'havia indignat molt per la mEva pressència allà. :) (Em vaig colar) Jo era allà només perquè m'havien convidat a fer tres preguntes a l'artista en qüestió, que no m'entusiasma gaire sincerament. Per Tourmix TV. Però no va poder ser finalment. I ja Em sap greu. Personalment prefereixo al My Name is Nobody, p.ex. No entenc que la gent pagui 20€ per a veure un artista com aquest però en canvi no es bellugui ni el més mínim per a gaudir d'altres de molt més interessants. I genuins.
Diumenge vinent, aquest no l'altre, tinc al Remigi Palmero als Jardins de la Mercè. Gran entre els grans. A les set, i gratuït.
Ja veurem quants serem...

PD: Que consti que jo no li dec diners a ningú. Que consti que jo no li he trepitjat mai cap programació al nano en qüestió, ni a ningú altre. Com sempre, jo només he dit el què pensava de tot plegat. I si pica... rasca.

Etiquetes de comentaris: , , ,