Sensacions

Aquestes són algunes de les mEves sensacions.

19.11.04

Sota zero

Estic bastant embolicat darrerament com per escriure quelcom per aquí. Ho sento.
Tot bé però. Millor que mai.
fressa ent. funciona més i millor que mai, per tant...
Preparin el matalàs no fos cas que la caiguda fos des de molt amunt.
Crec que penjaré per aquí, i ben aviat, el post que vaig escriure, amb boli i sobre paper, a Darnius fa ja uns dies.
Si trobo el full en qüestió, clar.
La iaia s'ho mereix. I la normalitat del blog potser també.
En mapi em va donar el pèsam via correu electrònic i uns quants forumistes de girona.com ho van fer en els fòrums.
A tots i totes us ho agraeixo molt.
Als enemics ni aigua.
L'oficina està practicament enllestida i començarà a funcionar amb normalitat el mes vinent. Espero.
A reveure.
Friends and enemies.
Curiosament el mòbil em torna a funcionar.
Va morir quan va morir l'àvia... Però ara sembla ressucitat.
Creieu que les màquines pensen per si soles?